دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کوتاه «تنازع» و «یازده» + تصاویر

فیلم‌های کوتاه «تنازع» و «یازده» هر دو به کارگردانی مسعود حاتمی روز سه‌شنبه هشتم دی ماه با حضور عوامل به نمایش در آمده و بعد از آن مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر : 58512

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی خانه هنر و فرهنگ آدینه، «تنازع» که نویسندگی آن نیز بر عهده مسعود حاتمی بوده و مجید برزگر کارگردان فیلم پرمخاطب «پرویز» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، محصول انجمن سینمای جوانان است و توانسته حضور موفقی را در جشنواره‌های متعدد تجربه کند.


این فیلم که در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشت موفق به کسب تندیس بهترین فیلم تجربی بخش ملی و جایزه ویژه هیات داوران بخش بین الملل از این جشنواره گردید.


«تنازع» همچنین توانست مدال ایسفا برای بهترین کارگردانی فیلم تجربی جشنواره فیلم کوتاه تهران و تندیس هنر و تجربه برای بهترین کارگردانی فیلم تجربی را از آن خود کند.


«11» عنوان دیگر فیلمی است که قرار است در این برنامه به نمایش در آید و مورد نقد و بررسی قرار گیرد. این فیلم نیز ساخته مسعود حاتمی است و موفق شد جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم های ایرانی لندن را کسب نماید.


نکته قابل توجه درباره این فیلم حضور لیلا زارع بازیگر فیلم سینمایی «شیفت شب» در این فیلم است. لیلا زارع که سال گذشته موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اصلی زن از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گردید در کنار سعید حدادی نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده دارند.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رعنا و همسرش کامران به دلیل مشغله کاری یکدیگر را نمی‌بینند. کامران شبها دیر وقت به خانه می‌آید و صبح زود از خانه خارج می‌شود. رابطه آن‌ها بسیار سرد است. رعنا که از بیماری قلبی رنج می‌برد، روزی در خواب دچار یک حمله قلبی می‌شود...


خانه هنر و فرهنگ آدینه برنامه نمایش و نقد و بررسی آثار تحسین شده سینمای ایران و جهان را هر هفته سه‌شنبه‌ها در دستور کار خود دارد و تاکنون فیلم هایی چون «روز قضاوت» و «پنجره باز» در این مجموعه به نمایش در آمده و با استقبال خوب مخاطبین روبه‌رو شده است.


خانه هنر و فرهنگ آدینه در تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان آبان جنوبی(شهید عضدی)، پلاک هفت واقع است.


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرامی خانه هنر و فرهنگ آبان به نشانی www.instagram.com/adineh_art مراجعه نمایند.


به علت ظرفیت محدود خواهشمند است تمامی علاقه‌مندان حضور خود را به صورت تلفنی هماهنگ کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود حاتمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته